Home » , » Video - Pengakuan Mak Berzina Dengan Anak

Video - Pengakuan Mak Berzina Dengan Anak

Written By Pria Teruna on Thursday, December 22, 2011 | 3:54 PM




Adoi... Semakin parah dunia ni.

18 comments:

  1. Bdoh...manusia yg xde akal!!!
    Bley lak manusia2 yg durjana ni tepuk dgn dosa yg teramat besar nih...
    Bertaubat la...
    Ap la nk jd...
    hina nyer manusia,mulia lg binatang..

    ReplyDelete
  2. pndai mengucap pulak...cilako2x, indonesial..
    moga dilanda tsunami kali lagi..bego

    ReplyDelete
  3. subhanallah..!! so stupid! rakyat indonesia bagaimna dengan kalian dengan kes ini? apa hukumnya haram..harus direjam bukan? ini berzina~ kiranya islam.. harus right?
    mas ferry always said that dia dipaksa oleh ibunya.. apa ibunya teruk sekali..!!!
    apa benar mas ferry yang mencintai ibunya sedangkan itu ibunya~ oh GOD..!! what the hell is going on right now..!!!

    ReplyDelete
  4. astaghfirullah...dunia dah nak kiamat...sama kes dgn penyanyi kris dayanti, tanpa segan silu beritahu pregnant luar nikah..rancangan ni pun bodoh sepatutnya haramkan terus golongan mcm ni, ini mcm nak bangga pulak..sepatutnya dijadikan iktibar

    ReplyDelete
  5. halah bnayak cakap loe orang. kayak dah suci aja. intropeksi aja loe sendri. !! dasar cupu.

    ReplyDelete
  6. buduh punya manusia..

    ReplyDelete
  7. bodoh indon ni..ap la nk jadi..tolong la sedar..tsunami nk landa negara korang lagi ni..

    ReplyDelete
  8. indonesia terkenal dgn wali songo nya tetapi terkeal juga dgn kebodohan akhlak rakyatnya..patutla negara itu asyik dilanda musibah oleh kerana rakyatnya sndiri yang musibat.

    ReplyDelete
  9. jgn dikatakn bodoh kpd rkyat indon..nmun mlulah kita krna ini adalah msalah ummah kita..ini bukn mslah rkyat indon shja,nmun ini msalah ummah..masalah umat Islam..jgn hnya pndai komn n kutuk..tp kta haruslah brpikir dn berusahalah spya mslah sumbang seumpama ini tdk brlaku lg dlm masyarakat Islam..andai bala Allah trun,maka ia tdk mengia siapa..moga Allah merahmati kita semua..ameen...

    ReplyDelete
  10. dunia semakin tua..apa nk jadi ni

    ReplyDelete
  11. bising la..
    aduuhh tagok sdh dok mgata org, jge diri sndri sdh.. pndai sgt ker??

    ReplyDelete
  12. astarfirullahalazim.... :'(
    tkot nye...

    ReplyDelete
  13. zz bole plak ckp alhamdulillah...cam bodoh je indon skrang

    ReplyDelete
  14. Sepatutnya kalau dalam Hukum Al Quran, dia mesti di hukum rejam sampai mati. Dalam Taurat juga telah menyatakan bahawa Musa AS telah memerintahkan orang yang berbuat zina dihukum rejam sampai mati setelah dimalukan dikhalayak umum. Dalam Bible telah dinyatakan bahawa Isa AS telah juga memerintahkan agar si pelaku zina dihukum rejam sampai mati dihadapan pengikutnya, golongan Pharisee dan Subcribes....

    ReplyDelete
  15. Menda begini pun jd tontonan Umum... Sudah Pantas Indonesia Di Landa bencana !!!! Beg0k !!!

    ReplyDelete
  16. belum terlambat, pintu taubat masih terbuka.

    ReplyDelete
  17. Comment saya..kat Indonesia selagi boleh dapat duit..apa saja boleh dilakukan...termaksud pembohongan 'berzina dengan anak ni'..bagi pemilik rancangan ini yg penting rating penonton akan meningkat..bagi dua beranak ni dapat duit boleh buat rumah..itu saja yg saya nmpak..wlaupun perkara ini tak mustahil berlaku. Terpulang pada kalian untuk berfikir.

    ReplyDelete